23/12 kl 04.52

Här sitter ja .. mitt i natten... eller väldigt tidigt på morgonen iaf,,Ja är så trött.. men varje gång ja somnar så vaknar ja igen. de är min hals som väcker mej. Så fruktansvärt ont.
Ja orkade iallafall inte ligga kvar i sängen och vakna mer så ja gick upp för att ta mej lite varm oboy. Fan oxå, mjölken gick ut den 22dec å nu har de ju gått över till den 23:e. Jag luktar i mjölken.. hmm luktar ju okey. Men ja trycker även ner snoken i oboy-paketet för att försäkra mej om att mitt luktsinne inte slutat fungera just denna natt:P haha. Men ja kunde känns doften av oboy så ja tog ner en mugg och värme mej lite. Har dock inte fått i mej nått än för ja skulle jätte gärna vilja ha min tunga kvar och obränd. Jag hittade Strepsils i skåpet med.. Åh tack carina för att ja fick dom. Minns inte varför. men nu är de tur. (om dom kommer funka) ska testa efter oboyen.

söndags på jobbet så hade Lena ont i halsen.. Ja kände bara att de kittla lite i min halsen. men de va inte mer med de.. Igår börja ja känna mej lite illamående på jobbet. men de va ju bara att le iaf :) typ kl 6 på kvällen börja de göra småont på ena sidan av halsen. Men ja trode att de skulle gå bort.. men här sitter ja nu och vägrar att svälja. Ja kan ju lika gärna käka lite taggtråd!
ja lovade ju johan att ja skulle städa imorgon. Och efter de ska vi till hans föräldrar. Snälla alla högre makter.. låt mej inte bli sjuk nu. Första julen i norrland. Någonting säger mej att ja borde åka och köpa upp apoteket imorgon eftersom de lär nog vara stäng tre dagar framåt sen. om ja fortfarande har ont när ja vaknar vill säga.. varför de nu skulle försvinna när de bara blitt värre.

Ja ska dricka upp min oboy och ta strepsil. sen får ja väl lägga mej en stund igen..

Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0