25/12 05.56

05.56 är klockan och ja sitter här återigen och skriver mer  mina dumma ord och tankar.. Varför inte bara ligga i sängen å sova?.. svar:kan inte.  De gör ondare nu.. Nästan som att ja vill skrika innan ja svalt för att redan ha fått de avgjort.förra natten ja tog två alvedon lyckades ja få mej lite sömn. denna natten har varit förskräcklig. Vaknat hela tiden. Kissat 2 ggr och druckit vatten å sen har ja bara legat och haft allmänt ont. Va på akuten inatt.. Men dom sa : " Kom tillbaka imorgon kl 9" Så ja får se om dom kan ställa någon diagnos på mej.

Julafton. Jaa.. julmaten är inte alls som hemma. de är de ändå ja kan säga om den.. blev SKIT nöjd över alla min paket.. Men mest mobilen ja fick av Johan <3.

jag ska jobba idag.. dubbelt betalt.. Har inte råd att ge bort ett pass bara för ja är sjuk :-(   FAAN! Och idag ska johan ut.. eller ja mena.. idag ska ALLA ja känner och även alla ja inte känner ut. Jag för den delen ska sitta hemma.. Ensam. Eller ja har ju smirr.
Om 2½ timma ska ja upp.. Men ja är ju redan uppe.. ? Boring. skit samma..  har iaf tryckt i mej en alvedon så ja kanske kan sova lite till.. men btw, nu när ja sväljer känns de i öronen .. :S:S knepigt:S?

Jaja.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0