Fredag 12/12

Någonting känns så annorlunda med den här dagen. men vad ? De är idolfinal, men ja kommer ändå inte se finalen eftersom vi kanske ska å se på duvancup när Linus spelar. de är fredag och helg, men so what? Ja ska jobba hela hegen så de blir ju ingen helg för mej direkt.
De kanske kan vara för att en kille väckte mej kl 10 och skulle bara berätta att han skulle sätta upp mitt namn på dörren.. Kanske är det de som känns så speciellt ?.. Nu känns de ändå mer på riktigt. Jag bor här nu, i Lycksele i en tvåa med min pojkvän och min katt. Men ja har ändå inte mina saker här men mitt namn står på dörren. De känns knepigt.
Imorgon är de ett halvår för mej och Johan. de känns underbart. Hela känslan över att ha honom i mitt liv är också underbar. Han får mej som att känna mej hel. Kan man säga så? Jo de kan man. de är ju så ja känner och är de någonting som är svårt att förklara i ord är de känslor.
Även att livet går så bra just nu så finns den här känslan av stor saknad inom mej. Finns folk som ja vill dela min lycka med men inte kan. Jag vill visa mitt leende ja har på läpparna men är för långt ifrån. Om någon av er läser detta så mår ja bra fast ja saknar er alla otroligt mkt.

Ta hand om er! :)

                                              

Kommentarer
Postat av: C-J

Wiiiieee Broddway :D

2009-01-19 @ 07:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0