Onsdag 10/12

idag har ja varit rätt duktig.. eller ja har ju så klart latat mej;P Men ja har ringt ett samtal till Lyckselebostäder så nu har ja min egna motorvärmar stolpe så ja slipper att ladda ur batteriet och ja har en varm bil när ja ska på jobbet :) Och sen ringde ja ett till samtal till dom så att mitt namn kommer upp på dörren :) hihi.. så fiffigt. Så nu är ja och johan helt sambos på riktigt :) känns skönt att äntligen få allt gjort :)
Ska jobba sen. Idag är de Elin och jag som styr på Norrmalm:) haha.. 
jag skulle jobba åt Elin nästa torsdag så hon kunde åka till sin syster nästa vecka å sova över där tills ja och dom andra åkte till Umeå på fredagen för att julshoppa.. Men så satta dom in mej på ett till pass så ja börjar 12 och slutar 21.. Så ja kan inte jobba åt elin :( Så jäkla tråkigt att hon inte kan åka dit innan och få vara lite mer med Annelie.  Men sånt är väl livet, ibland blir saker å ting inte som man tänkt sej..

igår köpte johan ett köksbord :D Och bordet heter faktiskt Johan. haha.. rätt fiffigt. Men de tog sån tid att sätta ihop så just nu har vi bara en stol å bordet då så klart.. får väl se om han sätter ihop dom andra tre när ja jobbar.

Nu ska ja hoppa in i duschen så mitt hår hinner torka innan ja ska ut i kylan, just nu är de bara 15 minus. men tro mej.. de kommer bli kallare..





Jäjä.. Vi ses:D


                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0