Fredag

Klockan är redan 2. Tiden bara springer iväg. Jag borde städa istället för att sitta här men verkar ha svårt att få tummen ur.
Jobba imrgon. är inte speciellt taggad :( Har fått mera tider på Coop nu.. så man kan säga att ja jobabr halvtid. Fan vad skönt med mera pengar så ja kan ta med mej johan och hälsa på i Trollhättan. Längtan börjar bli stor nu.. Men får jag som ja vill så bär de av redan i Januari. :)

Jag sitter verkligen här och lyssnar på Julmusik. Jag skulle böhöva ett strykjärn:( måste stryka dom nya julgardinerna som ska upp i våra fönster. Får se hur ja löser detta.

fy fan. sovrummet ser ut som ett bomb nedslag. hur fan lyckas man med de då..? Kanske kan vara för ja lägger den nyvikta tvätten i sängen å johan lägger den någon annanstans sen när han ska sova.
Jag får väl ta och städa lite så ja kan börja julpynta snart..

XoXo Säändrow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0