Söndag

Johans Klocka ringde imorses, han skulle upp och jobba.. Jag väcker honom och han går ur sängen.. efter en liten stund kom han tillbaka..
"Ställde du om klockan lite?"
"aa. kan sova två timmar till!"
"Vaa:S ska du inte jobba?"
" Jo.. men klockan stog på kvart i 8"
Haha:D PLus att de är ju slut på sommartid..

Hej vinter.. du kalla vinter, Igår drog ja ut med en jobbarkompis.. Vi sjöng singstar och sen va de bara att fara på Hotellet. De va kul, men  ja har haft roligare.. haha. .Gabbi8 och dom andra försvann efter ett tag .. så ja rocka loss på dansgolvet tills de va dax att gå hemmåt.. men alltid är man ju lite fyllehungrig, så de va bara att gå til Statoil och köpa en burgare :) Då funka inte mitt kort :S hmm.  Medges ej ? är dom dumma:s? gick till automaten utanför..  MEDGES EJ!    ???   Vaarför inte dååå?
Jag va skit arg. sen när ja kom hem skulle ja kolla min internet bank.. Där ståg de att dom stängt av alla tjänster för nordea under  01.30- 05.00, Man kan inte handla på kortet, inte ta ut å inte kolla banken..

ja är hungri nu:( ska jobba ikväll.. eller börjar väl kl 5. Då slutar johan. så vi hinner inte ses ens fören ikväll. Nä nu ska ja lägga mej å slappa.. Ont i magen :(

Xoxo Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0