3/2 -09

hej på er. Jag har ingen aning om varför ja inte skriver längre :( har ju saker att skriva om men känns som ja inte har tid på något sätt..
Jag och johan va i trollhättan mellan den 16/2- 25/2 De va kul och johan verkade tycka de va kul med.. de tråkiga va baraa tt de blev lite mkt öl..:9 haha..  Nu har vi iaf skickat upp alla mina saker. så ja är lyckselebo for real nu. Bra eller dåligt ? de kan man fråga sej. ja tycker de är bra:D men samtidigt känns de ju tråkigt att lämna hela släkten hemma.

Den 13 februari är de fredag den 13:de och min och johans 8 månaders dag. och dagen efter är de  alla hjärtansdag. (L) hehe:D kommer bli kuwl :)

Förra veckan va ja på arbetsintervju för nya ica. Dom skulle ringa idag om ja får något jobb.. men varken ja eller elin, som också sökt, har hört någonting från dem än. eller än å än. om dom äns ringer vet vi ju inte.

nej .. nus ka ja sticka på bilprovningen :) hoppas fete falu klarar sej :) hade bra alla:D

XoXo

                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0