Hej hopp 14/01

Här sitter ja igen.. å gissa vad klockan är.. kanske 04.03. men ja har tvätttid mitt i natten :( Imorgon åker jag och johan till umeå så ja måste hinna tvätta nu.. alla "normala" tider är upptagna och imorgon måste ja packa så...  Iaf. imorgon åker vi till umeå. hem till björn. vi ska käka pizza när vi kommer dit:):) Sen ska vi upp på fredag och ta flyget till trolhättan:) äntligen.. here we come:) Fy fan vad ja lämgtar.. Elin ska bo hos oss och passa våran kissemissepisse katt :) Hon gör nog ett bra jobb:)  Jag är skit trött men ändå måste ja sitta här vaken en timma till.. tror fan ja ska gå och spela wii då går tiden så fort::) hehe:D
Vi har ändrat lite på schemat  på jobbet nu, så ja kommer jobba mer med elin och ja kommer vara ledig så ja kan gå ut varannan helg:D Så Annelie de är bäst du fixar ledigt och kommer hit och festar med oss. ja har ju skaffat Giutar hero nu så skynda dej hiiit  :) hehe :D

Nej man va fan. ingen är inne på msn så ja drar och spelar Mario Cart nu :) hade bra alla.. TROLLÄTTAN, se upp.. nu komemr vi !!:D

XoXo

Jag och johan:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0