uppdatera 5/1 2009

Hejsan.har varit sjukt dålig på att skriva här nu dom senaste dagarna :( men ja får väl uppdatera lite nu då

Julafton
Jag och johan gick upp rätt tidigt.. för hans mobil ringde och ja kunde inte sova mer för min hals som gjorde så jävla ont..Johan åkte iväg en sväng med sina föräldrar.. sen kom han hem och då bestämmde vi oss för att åka till konsum och handla soppa till mej så ja kunde få i mej lite mat. hade ju faktiskt inte fått äta riktigt på 2-3 dagar. Jag slängde i mej en halv soppa och sen åkte ja med pappa och carina till carinas mamma..  När ja kom dit tog ja mej genast en alvedon och halsen sluta värka:D ja va i himmelriket för ett tag. Jag kunde tilloch med äta julmaten som inte alls va som den ja brukar äta.. här va de massa lax och ingen prinskorv:(  Efter ett tag började värken komma tilbaka.. men efter vi öppnat julklappar åkte ja till johans föräldrar.. ja kom mitt i julklapps utdelningen.. haha.. ja fick en mobil av johan och han fick en bilstereo av mej. Sen drog vi hem. Men då kom emil och hämta osss så vi åkte till isbanan.. de va kallt.. ja åkte inget. bara stog å kolla på.. efter de åkte vi sladdartåg.. va la kanske  40-45 bilar ute:)  vi fick stanna på statoil för ja kunde knappt svälja å va tvungen å ha vatten och halstabletter. Vi drog hem efter ett tag .. men ja hade så ont så ja åkte till pappa.. vi bestämmde oss för att åka till akuten. men dom ville inte ta emot oss.. vi skulle komma dagen efter kl 9.. Så natten va förjäääävlig.. som ni redan vet eftersom ja skrivit ett inläggg om de:P haha.. när ja vaknade.. :P

Juldagen
pappa ringde och vi skulle åka till akuten.. Jag mådde inte alls bra denna dagen.. Kände mej spyfärdig. Jag hade halsfluss och fick genast tabletter.. Sen va de bara hem och få tag å chefen.. för inte kunde ja jobba.. Jag gick å försökte sova, johan åkte och köpte hemmabio och sen försökte dom igång de. de va folk här hela dagen. och ja blev jätte lätt trött i hjärnan så ja fick lägga mej igen.. Sen kom pappa å carina. plus 2 vänner till johan. Dom skulle ut denna dag. Jag skulle köra dom. Och de gjorde ja.. men ja fick hämta johan kl 2 igen fast de va öppet till kl 3.. han ville hem..

annandagen
Jag jobba.. hade inte råd att förlora flerar dagar nu .. ska ju trots allt till trollhättan i januari.. Jag va helt slut och kände bara hur ja ville hem och vila.. men ja fick inte tag på någon att jobba åt mej så ja fick vara kvar.. sen minns ja innte så mkt mera av den dagen.. ja slappa nog:)

Nyår
Jobb så klart.. usch vad trött ja var.. men ja höll humöret på topp iaf. gick till elin efter jobbet och vi drog hem till mej .. skulle möta upp massa folk i stan och sen dra och käka.. de va såååå gott och de va sjukt trevligt.. Vi begav oss efter de till Emil. 12 slaget kom och vi drack massa:D haha.. vi drog på efterfest och sen hem till elin för att sova där.-. de blev ju närmare till jobbet.. :D

Nyårsdagen
Starten på de nya året . trött som en jävla gris och mådde väl sådär bra.. haha.. :D men de va bara att pallra sej till jobbet och se glad ut:D denna dag gjorde vi inte många knop efter jobbet.. de vara bara att dra hem och slappa..:D mya med johan. haha


ja de va väl allt.. haha.. vi har köpt diskmaskin. de är väl nått som är värt att nämnas med:P hahaha

hade bra alla.. xoxo

Kommentarer
Postat av: Annelie

Är det en sån där liten duskmaskin eller en riktig stor?

2009-01-06 @ 15:44:27
URL: http://aalltid.blogg.se/
Postat av: Annelie

Du måste tvinga ELin att fara och ta hål i öronen!

2009-01-11 @ 18:13:27
URL: http://aalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0